CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - CRM Berberis firmy BMS Creative. W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji. W nowej wersji duży nacisk położyliśmy na wygląd programu: wiele osób z pewnością zwróci uwagę na nową szatę graficzną, a w niej zmienione, czytelne ikony, półprzezroczyste filtry oraz przejrzystszą prezentację najważniejszych informacji. Wygląd ten można zresztą kształtować wedle swoich upodobań, wymieniając tzw. skórki (dwie przykładowe dołączyliśmy do instalatora). W obecnej wersji CRM Berberis Minima oferujemy nowe, ważne funkcjonalności m.in. graficzną wizualizację procesów. Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji.