CRM Berberis to znacznie więcej niż typowy CRM. To system, który wspiera działania przedsiębiorstwa w całym obszarze związanym z szeroko rozumianą obsługą klienta. W przeciwieństwie do większości prostych rozwiązań CRM, tzw. karta klienta nie jest fundamentalnym bytem systemu, lecz tylko jednym z możliwych widoków danych. Koncepcja nowoczesnej, wielowymiarowej perspektywy gromadzonych informacji pozwala użytkownikowi błyskawicznie dokonywać odpowiednich przekrojów już na poziomie operacyjnym. Ten rozbudowany system, oprócz modułu kontaktów z klientami (typowy CRM) posiada wiele innych funkcjonalności, o które - w zależności od potrzeb firmy - w każdej chwili można go rozbudować i wspomaga m.in. - ewidencjonowanie kontrahentów, rejestrowanie zdarzeń, grupowanie zdarzeń w sprawy i spraw w projekty, archiwizację i obieg dokumentów, planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych (m.in. przy pomocy poczty elektronicznej), fakturowanie, obsługę wielu magazynów, kontrolę zobowiązań i należności, obsługę procesów serwisowych, produkcji przeprowadzanie analiz, generowanie raportów i wiele innych. Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Dzięki niemu poszczególne zadania będą realizowane sprawniej, podniesie się ich jakość, wzrośnie wydajność pracy, a tym samym redukcji ulegną koszty. Równie dobrze sprawdza się na kilku, jak i na kilkudziesięciu stanowiskach, wspomaga pracę grupową. Współpracuje z różnymi serwerami baz danych (Oracle lub PostgreSQL). Kategoria: Zarządzanie relacjami z klientami CRM Berberis Tignum Moduł Tignum to moduł zarządzania relacjami z klientami systemu CRM Berberis - pozwala na pełną ewidencję kontrahentów oraz innych podmiotów, rejestrowanie zdarzeń, grupowanie zdarzeń w sprawy i spraw w projekty, archiwizację i obieg dokumentów, przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie, planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych (m.in. przy pomocy poczty elektronicznej). Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. System CRM Berberis równie dobrze sprawdza się na kilku, jak i na kilkudziesięciu stanowiskach, wspomaga pracę grupową. Współpracuje z różnymi serwerami baz danych (Oracle lub PostgreSQL). System CRM Berberis posiada również inne moduły i funkcjonalności, o które można go w każdej chwili rozbudować - sprzedaż, gospodarkę magazynową, zarządzanie produkcją, kontrolę zobowiązań i należności, obsługę procesów serwisowych, przeprowadzanie analiz, generowanie raportów i wiele innych. W wersji demonstracyjnej dostępne są wszystkie funkcjonalności systemu CRM Berberis. Licencja demo jest nieograniczona czasowo, limitowana jest natomiast liczba wprowadzanych rekordów (zdarzeń, spraw, faktur, towarów i usług).